Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie sprzedaży swoich produktów w sieci. Takie rozwiązanie ma mnóstwo zalet, jednak jego wdrożenie może być się trudne. Warto wiedzieć, że w tym aspekcie można liczyć na dużą pomoc profesjonalistów – m.in. agencji Shopify.
Czym jest Shopify?
Biorąc na tapet działalność agencji Shopify, warto początkowo przybliżyć, czym jest ta aplikacja. Jest to stworzone przez założoną w 2006 r. kanadyjską firmę Shopify Inc. oprogramowanie będące platformą e-commerce dedykowane sklepom internetowym różnych wielkości oraz detalicznym systemom POS. Przez lata aplikacja ta była modernizowana i uaktualniania, by dziś stanowić jedno z najpopularniejszych rozwiązań w branży e-commerce. Dzięki niej możliwe jest kompleksowe prowadzenie sklepu internetowego. Do Shopify można podpiąć wiele zróżnicowanych systemów płatności oraz dostaw. Dodatkowo aplikacja umożliwia kompleksową migrację sklepu z innej platformy. Warto podkreślić, że oprogramowanie Shopify pozwala na prowadzenie sprzedaży za pośrednictwem mediów społecznościowych. Dostęp do niego jest płatny – istnieje możliwość wykupienia miesięcznego lub rocznego abonamentu dla 3 zróżnicowanych pakietów. Użytkownicy cenią sobie intuicyjność i łatwość obsługi Shopify, a także jego bezpieczeństwo oraz ekskluzywny, luksusowy design sklepu.
Jak działa agencja Shopify?
Otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego może nie być łatwe. Agencje Shopify, czyli firmy wykonujące sklepy na popularnym skrypcie Shopify, mogą zrobić to za Ciebie. Świadczą one usługi w zakresie: wdrożenia oprogramowania dla klienta, a także dostosowania go do potrzeb odbiorcy, zarówno w aspekcie technicznym, jak i wizualnym (bardzo często możliwe jest wykonania i dodanie do Shopify projektu graficznego opracowanego pod kątem UX i UI). Na tym jednak nie kończy się praca agencji. Jej specjaliści pomagają w konfiguracji płatności, dostaw oraz dodawaniu pierwszych produktów na platformę sprzedażową. Działania agencji Shopify obejmują także migrację sklepu internetowego z innych aplikacji do Shopify oraz działania SEO, czyli związane z optymalizacją sklepu pod kątem widoczności w Google. Z agencji Shopify korzystają duże, znane marki, jak i mali, początkujący przedsiębiorcy – ich usługi dopasowane są do profilu działalności oraz wielkości klienta.
Czy warto skorzystać z usług agencji Shopify?
Współpraca z agencją Shopify może przynieść wiele dobrego dla biznesu. Warto zwrócić uwagę, że dobra agencja będzie ciągle dbała o markę sklepu oraz wspierała ją na drodze do sukcesu, dzięki wprowadzaniu konkretnych, korzystnych rozwiązań. Warto podkreślić, że tego typu firmy sprzyjają działaniom przedsiębiorcy nie tylko na początku jego działalności w sklepie internetowym, ale przez cały czas prowadzenia biznesu. Służą radą oraz wprowadzają modyfikacje i innowacje na platformie. Najlepiej, gdy wdrażane są one jako następstwo analiz biznesowych prowadzanych przez ekspertów agencji. Dzięki temu możliwe jest zaoszczędzenie czasu oraz pieniędzy, poprzez wyeliminowanie ryzyka popełnienia błędu. Dodatkowo, delegując część zadań w ręce agencji, możliwe jest większe skupienie się na innych, operacyjnych aspektach działalności firmy. Ważnym aspektem jest fakt, że wiele agencji działa wielowymiarowo, dzięki czemu nawiązując współpracę wybraną, zyskuje się dostęp nie tylko do specjalistów w zakresie Shopify, ale i grafików, osób mogących opracować strategię marki, prowadzić social media, jak i wykonać sesje produktowe oraz zdjęciowe. Tego typu rozwiązanie jest bardzo wygodne oraz zwiększa szanse na sukces. Dzięki większej znajomości marki, możliwe jest wprowadzania efektywnych rozwiązań, jak i spójne kreowanie jej wizerunku.