Firmy posiadające strony internetowe, zdają sobie sprawę iż ich witryna będzie potrzebowała odpowiedniej promocji. Obecnie wiele osób poszukuje informacji z pomocą wyszukiwarek internetowych.
W związku z tym wiele firm stawia na tego rodzaju promocję. Użytkownicy najczęściej odwiedzają strony, które znajdują się na najlepszych pozycjach na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Część wyników to wyniki sponsorowana, reszta to wyniki naturalne. Jeżeli chcemy znaleźć się wysoko powinniśmy znaleźć dobrą agencję specjalizująca się w SEO. Nie da się ukryć, że profesjonalnie wykonana usługa SEO wiąże się przede wszystkim z wykorzystaniem wiedzy o czynnikach wpływających na pozycję strony w wyszukiwarce. Oczywiście Google nie udostępnia nam obecnie takich danych, dlatego musimy niestety jedynie domyślać się o ich rzeczywistym istnieniu i ewentualnej wartości. Pozycjonowanie stron nigdy nie było łatwym zadaniem, a obecnie stało się niestety naprawdę trudne. Dlatego warto mimo wszystko spróbować w tym temacie coś zdziałać. Po ostatniej aktualizacji Google wpływ zaczęło mieć sporo nowych czynników, o których z pewnością warto wspomnieć. Pierwszym z nich jest z pewnością dywersyfikacja linków. Jest ona bardzo ważna – różnorodność linków to obecnie jeden z głównych czynników, na które warto zwrócić uwagę jeśli chodzi o pozycjonowanie stron. Ważny jest także sam stosunek liczby linków na stronie głównej i podstronach.
Linkowanie tylko do strony głównej niestety skończy się bardzo źle w wielu przypadkach. Jest to nienaturalne i warto zwrócić na to uwagę.
Nie da się ukryć, ze pozycjonowanie stron dzięki Google stało się o wiele trudniejsze. Warto jednak się postarać w tej kwestii. Może to być bowiem dobry sygnał na przyszłość. Z pewnością pomocna będzie Internetowa agencja reklamowa, która może poprowadzić nasze kampanie Adwords, jak również wykorzystać inne narzędzia. Mogą być to przykładowo bannery reklamowe, czy też artykuły promocyjna, na stronach z dużym ruchem.