Amazon to platforma, którą każdy zna. Korzystają z niej miliony ludzi dziennie. Od 2021 roku mamy przyjemność również korzystać z wersji polskiej. Wraz z wejściem jej na nasz rodzimy rynek, coraz więcej sprzedawców zastanawia się nad tym, czy nie rozpocząć swojej działalności także na tej płaszczyźnie.
Powodów jest kilka i są one raczej dość jasne. Jednym z nich jest oczywiście ogromna baza Klientów. Kolejnym jest nowoczesne podejście do sprzedaży online. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do lektury.
Sprzedaż na Amazon krok po kroku – dowiedz się, jak wejść w świat tego światowej sławy giganta sprzedaży online
Sprzedaż na Amazon krok po kroku, z nami dowiesz się jak zacząć w ogóle przygodę z tą platformą. Przy zakładaniu konta, pierwsza decyzja, jaka będzie na Ciebie czekała to wybór planu sprzedaży. Do wyboru masz plan:
- indywidualny – polecany szczególnie małym sprzedawcom, którzy w kwestii ilości ofert chcą zamknąć się w niewielkiej liczbie oscylującej w granicach 40 sztuk;
- profesjonalny – nie mający limitu wystawianych ogłoszeń. A dodatkowo zapewniający dostęp do zaawansowanych narzędzi wspomagających sprzedaż online.
Plan profesjonalny polecany jest każdemu przedsiębiorcy właśnie z uwagi na wyżej wymienione zalety. Sama rejestracja przebiega dość standardowo – podanie imienia i nazwiska, adresu e-mail, a następnie ustawienie hasła. To jednak nie koniec. Musisz jeszcze wpisać dane firmy i zapoznać się z umową oraz zasadami funkcjonowania serwisu. Na koniec do wypełnienia zostają takie pola jak, chociażby dane kontaktowe oraz określenie metody płatności. Z artykułu Sprzedaż na Amazon krok po kroku dowiedziałeś się już jak zarejestrować konto. Co jeszcze warto wiedzieć? Zerknij koniecznie pod ten link: https://apilo.com/pl/jak-sprzedawac-na-amazon-rejestracja-i-wejscie-na-rynek/, aby pozyskać więcej przydatnych informacji.
Wystawianie produktów na Amazon
Jeśli chcesz zacząć oferować Klientom swoje produkty, przejdź do zakładki „Inventory”. A następnie kliknij „Add a Product”, jeśli chcesz dodać jeden przedmiot, lub „Add a Product via Upload”, jeśli chcesz dodać dużą ilość produktów jednocześnie. Opcja dodawania produktu jest łatwa do opanowania. Dzięki niej dodajesz nowe produktu i masz możliwość zarządzania nimi. Na początek musisz wyszukać produkt w katalogu Amazon. Jeśli już go znajdziesz i sprawdzisz, że wszystkie parametry się zgadzają, to klikasz „Sell this product” i uzupełniasz dodatkowe informacje.